Strona Główna


Pobieralnia


Galeria


Rejestracja


Szukaj


Andrzej Wajda



Vademecum


Dyplomy


Lodowisko


RODO


Kontakt


Facebook

Nawigacja
Home
JUBILEUSZ 60-LECIA
REKRUTACJA
DLA RODZICÓW 2018/2019
Kino za Rogiem
Stypendium Wójta
Sukcesy sportowe
e-szkoła
E-Dziennik
Uroczystość Nadania Imienia
Samorząd Uczniowski
Rudniki w liczbach
Edukacyjna Wartość Dodana
WZOROWA KLASA
Erasmus+
Comenius
Poliglota Roku
Logiczne wędrówki
Rudnicka Filmówka na facebooku
Kontakt
Archiwum News'ów
Galeria
Download
Artykuły
BIP
Szukaj

Vademecum Ucznia!
Dyplomy
Andrzej Wajda
Dokumenty i regulaminy

Historia - kryteria ocen
Kryteria oceniania z historii dla klas I-III

Ocena:

Celująca

Uczeń:
- posiada wiedzę wykraczającą poza ramy programowe nauczania historii w gimnazjum.
- bierze udział w konkursach historycznych r11; odnosi sukcesy
- pracuje w szkolnym kole historycznym
- korzysta z wielu źródeł wiedzy
- wykorzystuje wiedzę zaczerpniętą na innych przedmiotach
- podczas lekcji jest aktywny
- samodzielnie interpretuje tekst źródłowy
- interpretuje wydarzenia historyczne, dokonuje ich selekcji, ocenia je

Bardzo dobra

Uczeń :
- opanował materiał programu nauczania historii w gimnazjum
- interpretuje wydarzenia historyczne
- łączy wiedzę z różnych przedmiotów
- posługuje się pojęciami historycznymi
- jest aktywny na lekcji
- wykorzystuje mapę jako źródło informacji historycznej
- chętnie podejmuje się dodatkowych prac
- uzasadnia swoje opinie, sądy i oceny

Dobra

Uczeń:
- zna postacie historyczne istotne dla dziejów Polski i świata
- zna daty wydarzeń historycznych ( początkowe i końcowe)
- jest aktywny na lekcji
- korzysta ze źródeł informacji poznanych w czasie lekcji
- poprawnie rozumuje w kategoriach przyczynowo-skutkowych
- samodzielnie rozwiązuje typowe zadania historyczne

Dostateczna

Uczeń:
- posiada wiedzę fragmentaryczną i wyrywkową
- zna daty roczne przełomowych wydarzeń
- w czasie lekcji wykazuje się niewielką aktywnością
- zna najważniejsze postacie historyczne i ich rolę w dziejach
- potrafi wykonać proste zadania
- nie potrafi łączyć wydarzeń historycznych w logiczne ciągi
- przy pomocy nauczyciela potrafi skorzystać z podstawowych źródeł informacji

Dopuszczająca

Uczeń:
- posiada duże braki z wiedzy historycznej
- posiada podstawowe umiejętności
- na lekcji wykazuje bierną postawę
- przy pomocy nauczyciela udziela zdawkowych odpowiedzi




Niedostateczna

Uczeń:
- nie posiada podstawowych informacji historycznych
- nie wykonuje prostych poleceń
- przy pomocy nauczyciela nie potrafi odtworzyć nawet fragmentarycznej wiedzy
- wykazuje się brakiem systematyczności i chęci do nauki



Dodane przez dnia listopad 09 2005 14:53:060 Komentarzy ˇ 1700 Czytań - Drukuj

Komentarze
Brak komentarzy.

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.

Bezpieczne logowanie SSL

Licznik
Jeszcze

I WAKACJE :D

Użytkowników Online
Gości Online: 9
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 5
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: prasztar

Design by CeRNoBiL & Admin Powered by PHP-Fusion 18841902 Unikalnych wizyt