Wycieczka Trójmiasto!
Dodane przez rbelka dnia Czerwiec 17 2018 23:15:18
W dniach 21-23 maja klasy trzecie gimnazjalne wraz z wychowawcami: p.Sabiną Zarębą, p.Zofią Jarząbek i p.Ryszardem Belką brały udział w wycieczce do Trójmiasta. Naszą niezapomnianą podróż rozpoczęliśmy już w poniedziałkowy ranek , kiedy wszyscy zebraliśmy się o 6:00 przed szkołą , uśmiechnięci i gotowi do drogi. Po kliku godzinach dotarliśmy do Gdańska , gdzie spotkaliśmy się z panią przewodnik. Zwiedzanie Gdańska zaczęliśmy od Zielonej Bramy , gdzie mieliśmy widok na dobrze znany Żuraw, obok którego później mieliśmy także okazję spacerować. Następnie poszliśmy pod Dwór Artusa , Ratusz ,a także weszliśmy do Bazyliki Mariackiej. Płynęliśmy również statkiem na Westerplatte , gdzie podziwialiśmy Pomnik Obrońców Wybrzeża. Wieczorem wróciliśmy bardzo zmęczeni jednak udało nam się pójść na spacer po plaży i obejrzeć malowniczy zachód słońca. Kolejnego dnia udaliśmy się do Oliwy gdzie w katedrze słuchaliśmy koncertu znanych na całym świecie organów. Następnie pojechaliśmy do Sopotu na spacer po molo- charakterystycznym obiekcie tego miasta. Na końcu zwiedzaliśmy Gdynię m.in. Skwer Kościuszki , Okręt Dar Pomorza , a także Muzeum Oceanograficzne w którym zachwycaliśmy się okazami wielu nieznanych nam dotąd zwierząt i roślin morskich. Tego dnia po powrocie również udaliśmy się na dłuższy tym razem spacer po Cyplu Rewskim. Ostatniego dnia zwiedzaliśmy Zamek w Malborku. Był to jeden z ciekawszych punktów naszej wycieczki , gdyż wszyscy słuchali uważnie opowieści przewodnika ciekawi historii tej potężnej twierdzy. Przyszedł czas na powrót do domu. Jednak w drodze powrotnej nie mogliśmy narzekać na nudę – nie obyło się bez śpiewania znanych wszystkim hitów, a ulubionym utworem okazał się „Miłość w Zakopanem ”. Była to wycieczka pełna niezapomnianych wrażeń, niestety ostatni raz w tym składzie. (Zdjęcia w galerii ).