Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej i Skalnego Miasta
Dodane przez rbelka dnia Czerwiec 16 2017 20:38:14
5 i 6 czerwca 2017 roku klasy pierwsze pod opieką pań: Anny Kokot, Agaty Nowak- Zawady i Justyny Tokarskiej wybrały się na dwudniową wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej i Skalnego Miasta. W poniedziałek o 5.45 wyruszyliśmy spod gimnazjum w Rudnikach w kierunku Złotego Stoku. Gdy przybyliśmy na miejsce, zwiedziliśmy Kopalnię Złota. Najbardziej tam podobał nam się przejazd kolejką i zjazd w rynnie. Salwy śmiechu wywoływał pracujący w kopalni chemik o imieniu Al czyli Alchemik Potem przyjechaliśmy do Karłowa. Z przewodnikiem weszliśmy na najwyższy szczyt Gór Stołowych- Szczeliniec Wielki. Będąc na szczycie, odbyliśmy spacer labiryntem skalnym wśród pięknych form krasowych przypominających zwierzęta oraz przedmioty z życia codziennego. Po południu pojechaliśmy do Kudowy Zdroju, gdzie odpoczywaliśmy w Parku Zdrojowym. Nocleg mieliśmy w Dusznikach Zdroju w klasztorze. Następnego dnia pojechaliśmy do Czech do Adrspach. Skalne Miasto tonące w słońcu zrobiło na nas ogromne wrażenie. I gdyby nie te tysiące schodów, które trzeba było pokonać, byłoby naprawdę cudnie… O 21 wróciliśmy zmęczeni, ale i zadowoleni z wyjazdu do domu, wcześniej wstępując do naszego ulubionego McDonalda. Szkoda, że ta wycieczka tak szybko minęła! Ale czekamy już na następną. Panie nam obiecały, że tym razem trzydniową.